Júniusi kpop megjelenések #2

Itt is vagyunk a folytatással, amiben újabb öt visszatérő bandát és előadót mutatunk meg nektek, érdemes lesz őket is meghallgatni a kpop műfaj kedvelőinek vagy azoknak, akik most ismerkednek velük.

A Weki Meki banda visszatért minialbumával, ami a HIDE and SEEK nevet kapta. Ez a zenekar harmadik EP-je. Összesen öt számot tartalmaz közülük pedig a kislemez, az OOPSY lett, amellyel a korong is kezdődik. A dalszöveg a kétértelmű állapotot ábrázolja egy olyan kapcsolatban, ahol két személy kedveli egymást, de nem képesek előrelépni. A Moya Moya a második generációs hangzásvilágot hozza vissza, amely bájosan cuki dallamokkal van megfűszerezve. Lassan és egyszerűen visznek el minket a Paradicsomba a The Paradise című dalukkal, ami egy érzékibb és lassabb szám lett. Ezzel folytatódik az album, ugyanis a Youniverse igazán angyali ballada lett, amiben a csapat vokális tehetségét csodálhatjuk meg. Nyugtató és pihentető szám. A lemezt a DAZZLE DAZZLE című zenével zárják, amelyet februárban adtak ki és egy banger a szó minden értelmében – szórakoztató, játékos, táncolható és fülbemászó.

A 3YE június 29-én a GH Entertainment alatt munkálkodó lánycsoport kiadta első „Triangle” címre hallgató mini-albumát, a kislemez a „Yessir” lett, amely meg is kapta karizmatikus videóklipjét. A banda a hip-hop vonalat képviseli és így szinte mindig erőteljesebb zenékkel lepik meg a rajongóikat. Ebben a klipben is a tagok katonai egyenruhákban mozognak, ami teljesen illik a dal hangzásvilágához, amellyel azt akarták velünk közölni, hogy ne bújjunk álarc mögé, legyünk önmagunk. Az albumon még megtalálható a 3YE korábbi dalai, úgy mint a DMT (Do Ma Thang), az OOMM (Out Of My Mind) és a Queen, valamint hozzájuk csapódott a most megjelent Yessir. Az újabbak közül még az On Air hallható, ami egy lágyabb dallamú szám lett és a csapat érzelmi vonalát mutatja meg, valamint a Stay with Me, amely szintén tovább koncentrál a tagok vokális tehetségeire és a dalszöveggel azt akarták mondani, hogy maradjunk együtt azzal a különleges emberrel, akit szeretünk. Végül pedig a sort az OOMM (Out Of My Mind) remixe zárja.

Maddox is csatlakozott a sok nyári visszatérő művészhez, ha még eddig nem tudtátok volna, ő az a fiatal tehetség, akit Angelina Jolie örökbefogadott. A „Sleep” című számával továbbra is megmutatja sajátos hangzásvilágát és sokoldalúságát. A kislemez tartalmaz még egy számot, ami az Engine címet kapta, amiben nővére, Miso is segített. Ebben a két dalban pedig úgy tűnik az érzelmi fejlődését szeretné bemutatni. Nyugtató hangjával meséli el a magány történetét, amely kábulttá és álmossá teszi az embert. A videóklipben a sötét sárga, vörös és narancssárga színekkel találkozhatunk a villódzó, erős fehér fényig terjedő megvilágítást is beleértve, a videó ezekkel jelzi a melankólia és a rendetlenség érzéseit. Ezek az érzések egészen addig fokozódnak, amíg Maddox egy szálloda folyosóján elbotlik ahol egy nőt keres, de ő elkerüli. A megdöbbent kifejezései és a folyosó látszólag végtelen hossza ügyesen utal az elszigeteltségre, amelyről a dalszövegek is szólnak. Ez a fiú egy igazi művész.

Nem számít, hogy merre vezet az utunk, a SEVENTEEN motivál mindenkit a helyes ösvény megtalálására a Left & Rigft című dalával. A csapat kiadta hetedik mini albumát, ami a Heng: garae nevet kapta és a kislemeze a Left & Right lett. A szám kétségtelenül energiával és motivációval fog megfertőzni mindenkit. A videó egy versenypályán indul, a cím pedig azt sugallja, hogy melyik utat válasszuk. A verseny egy olyan metafora, amelyen keresztül a SEVENTEEN ösztönözni szeretne mindenkit a haladásra, hogy felemelt fővel és nyitott szemmel járjunk. Függetlenül a kitűzött céltól, arra kérnek a srácok, hogy soha ne adjuk fel és továbbra is a legjobbak legyünk. A tagokat láthatjuk, hogy nem versenyeznek, hanem támogatják egymást és erre sarkallnak minket is. Az is feltűnik a videóklipben, hogy sokféle jelzőlámpa kerül elénk, de a saját utunkat csak mi magunk választhatjuk ki, ne hallgassunk senki másra.

Végezetül pedig június 29-én a MAMAMOO banda egyik oszlopos tagja, Hwasa kiadta első mini albumát, amely a Maria nevet kapta. A lemezen összesen hét szám található, amelyen a tavaly megjelent Twit című dala is szerepel. Az egész album Hwasa történetét meséli el, hogy hogyan találta meg annak a módját, hogy szeresse önmagát. A María bemutatja az énekes nyers és introspektív oldalát, különböző variációkkal és hangzásokkal a zenei stílus szempontjából. Mindegyik számnak személyes vonzereje van, nem csak az énekes számára, de a hallgató számára is. A bevezető dal az Intro: Nobody Else lett, amely egy rövidebb ballada, majd a „Maria” a következő és mindkettő videóklipet kapott. Hwasa, Park Woo Sang producerrel együtt részt vett a zeneszámának összetételében és dalszövegeiben, ami arról szól, hogy mások sokszor megbántják őt és emiatt sírva fakad, de újra és újra feláll önmagáért. A WHY című számmal egy ütemesebb, de mégis lassabb hangzású dallal találkozhatunk, ami szintén hihetetlenül jó lett. A Kidding című zenében Zico, míg az I’m Bad Too című dalban DPR Live nevű rapper működött közre. Ezekkel az r&b és hiphop vonalat képviseli az énekesnő. A lemezen az LMM című dalával megmutatja sebezhetőbb, érzékibb és lágyabb oldalát, egy gyönyörű balladát hallhatunk tőle, az albumot pedig a tavaly megjelent Twit számával zárja.

Melyik szám tetszett a legjobban az elmúlt hónapból? Van olyan dal, ami szerintetek mindenképpen itt kéne legyen ebben (és az előző) a listában?

Hozzászólások